Kuvaus
Next Business Day Delivery (NBDD)
Ilmaisen vakiopalvelun lisäksi ZyXEL tarjoaa maksullisen Next Business Day Delivery Service (NBDD) -palvelun asiakkaiden elintärkeitä verkkolaitteita varten. Voit ottaa palvelun käyttöön ostamalla tämän palvelulisenssin ja yhdistämällä sen rekisteröityyn laitteeseen. Vian sattuessa ZyXEL takaa korvaavan tuotteen lähetyksen samana arkipäivänä, kun ilmoitat asiasta ZyXELille.
Next Business Day delivery (NBDD) -palvelussa sekä palvelun että yhdistetyn lisenssin rekisteröinti on pakollista.
Lisenssipalvelun osoite on https://portal.myzyxel.com/users/sign_in
Jos haluat ottaa käyttöön Next Business Day Delivery -palvelun, kukin laite on rekisteröitävä palvelimellA http://www.myzyxel.com 90 päivän kuluessa ostetun tuotteen vastaanottamisesta.
REKISTERÖINTI
Rekisteröinti sisältää seuraavat vaiheet:
1. Rekisteröidy käyttäjänä tai lisäarvoa tarjoavana jälleenmyyjänä myzyxel.com-sivustolla
2. Kirjaudu sisään myzyxel.com-palvelimelle käyttämällä rekisteröimääsi tai olemassa olevaa tiliä
3. Rekisteröi jokainen tuote antamalla pyydetyt tiedot
4. Jokaiselle tuotteelle ilmestyy luettelo saatavilla olevista palveluista ja lisensseistä
5. Osta haluamasi kyseiseen tuotteeseen soveltuva palvelulisenssi
6. Kirjoita tuotteelle ostetun NBDD-palvelun lisenssiavain
7. Yhdistä palvelu rekisteröityyn tuotteeseen
8. Aktivointi ei onnistu, jos ja kun
– Asiakkaan sijainti on NBD-palvelualueen ulkopuolella
– Laite, jonka asiakas haluaa rekisteröidä, ei kuulu NBDD-palvelun piiriin
9. Käyttäjät tai lisäarvoa tarjoavat jälleenmyyjät voivat anoa NBDD-palvelua kaksi arkipäivää sen jälkeen, kun rekisteröinti on tehty ja kun sekä palvelu että tuote on yhdistetty myzyxel.com-palvelimelle.
SEURAAVANA ARKIPÄIVÄNÄ-PALVELUN REKISTERÖINTI
Toimi seuraavasti, jos haluat aktivoida yritystuotteen edistyneen vaihtopalvelun
1. Loppukäyttäjät tai lisäarvoa tarjoavat jälleenmyyjät pyytävät takuukorjausta täyttämällä maakohtaisen lomakkeen maakohtaisella ZyXEL-sivustolla tai ottamalla yhteyttä ZyXEL-palvelukeskukseen, jonka yhteystiedot löytyvät ZyXEL-sivustolta (www.zyxel.com)
2. Pyytämällä takuukorjauskäsittelyä loppukäyttäjä tai lisäarvoa tarjoava jälleenmyyjä hyväksyy ZyXEL RMA -käyttöehdot, joiden uusin versio löytyy ZyXElin kotisivulta
3. ZyXEL harkitsee takuuvaatimusta ja voi ottaa yhteyttä loppukäyttäjään tai lisäarvoa tarjoavaan jälleenmyyjään keskustellakseen asiasta
4. RMA-palvelukeskuksen tekemässä takuukorjauspyynnön vahvistuksessa on tarvittavat tiedot ja odotettavissa oleva toimitusaika, jossa huomioidaan myös paikallinen takaraja
5. Muodollisena takuuvaateen hyväksymisen merkkinä palvelukeskus antaa palvelun anojalle RMA-numeron ja takuukorjauksen käsittelyyn liittyvät yksityiskohtaiset ehdot
6. Korvaava laite lähetetään loppukäyttäjän tai lisäarvoa tarjoavan jälleenmyyjän osoitteeseen palvelusta riippuen samana tai seuraavana arkipäivänä
7. Loppukäyttäjän tai lisäarvoa tarjoavan jälleenmyyjän on toimitettava viallinen laite 15 arkipäivän kuluessa
8. Viallinen laite on palautettava palvelukeskukseen takuuehtojen mukaisesti